• ساعت : ۱۲:۵۵
  • تاريخ :
     ۱۴۰۳/۰۴/۲۵ 
به عنوان دانشگاه‌های منتخب سازمان امور دانشجویان؛
حضور دانشگاه صنعت نفت در نمایشگاه بین‌المللی جاذبه‌های تحصیلی دانشگاه‌ها و مراكز علمی ایران، در سوریه
نمایشگاه توانمندی‌های علمی دانشگاه‌های ایران با مشارکت 12 دانشگاه بزرگ و مهم ایران در دانشکده حقوق دانشگاه دمشق سوریه برپا گردید.

نمایشگاه توانمندی‌های علمی دانشگاه‌های ایران با مشارکت 12 دانشگاه بزرگ و مهم ایران در دانشکده حقوق دانشگاه دمشق سوریه برپا گردید. این نمایشگاه با حضور سفیر محترم جمهوری اسلامی ایران، وزیر علوم کشور سوریه، وزیر رسانه سوریه، رئیس اتحادیه دانشجویان سوریه، و رئیس دانشگاه دمشق گشایش یافت.

غرفه دانشگاه صنعت نفت نیز با ارائه توانمندی‌های خود در حوزه های علمی و پژوهشی و همچنین استفاده از ابزار سمعی و بصری به زبان‌های مختلف نسبت به معرفی دانشگاه و ظرفیت‌های جذب دانشجو در این دانشگاه پرداخت. مقامات عالی سوری پس از بازدید از غرفه دانشگاه صنعت نفت ضمن استقبال از حضور آن در نمایشگاه مذکور، خواستار برقراری همکاری علمی و پژوهشی گردیدند. «بسام ابراهیم» وزیر آموزش عالی و پژوهش علمی سوریه بر اهمیت بهره‌گیری از تجربه و ابعاد کاربردی دانشگاه‌های حاضر در این نمایشگاه تأکید کرد و گفت: برپایی این گونه نمایشگاه‌ها می‌تواند فرصتی برای دانشجویان سوریه‌ای باشد تا از خدمات ارائه شده از سوی این دانشگاه‌ها، سیستم آموزشی، برنامه‌های درسی، شهریه‌ها و چگونگی ثبت نام آنها اطلاع یابند.

دکتر فیروز کوهی، رایزن علمی سفارت ایران در دمشق نیز تصریح کرد: این نمایشگاه بر اساس بررسی نیازهای بازار آموزش در سوریه و با توجه به مرحله بهبودی که سوريه شاهد آن است، برگزار شده است.

دانشگاه صنعت نفت بر اساس سند راهبردی، با فعال‌سازی دیپلماسی بین‌المللی، زمینه همکاری‌های علمی آموزشی با کشورهای همسایه و سایر کشورهای دنیا را در برنامه میان مدت خود در دستور کار قرار داده است.

news_030425_1.jpg

news_030425.jpg

منبع خبر
معاونت آموزش‌های بین‌الملل و آموزش‌های تخصصی دانشگاه
امتیاز :  ۱.۰۰ |  مجموع :  ۱

برچسب ها

    6.1.8.0
    V6.1.8.0